Поддерживайте коммуникацию http://trademarkfactory.com
Важно развивать и открывать непрерывный диалог между брендом и потребителями как в сети, так и за ее пределами http://trademarkfactory.com
Однако вы должны сделать еще один шаг вперед, чтобы не только взаимодействовать со своей аудиторией, но и задавать вопросы и активно выслушивать критику https://trademarkfactory.com
Таким образом, вы сможете вносить изменения на основе отзывов, которые являются подлинными и заслуживающими доверия https://trademarkfactory.com
These are the values that will run through the veins of your organization, and will eventually grow into your company culture and a brand people can trust https://trademarkfactory.com
- Повысить узнаваемость бренда http://trademarkfactory.com
Consumers no longer want only a great product — they want to buy products from companies that align with their own character and values https://trademarkfactory.com
— Muhtar Kent https://trademarkfactory.com
Brand strategy Brand awareness Brand positioning Brand relevance Brand loyalty Brand equity https://trademarkfactory.com
There are three main factors to consider when measuring brand equity:
|